Merry Christmas

I firstly want to wish everyone a wonderful and warm christmas and hope you may be able to find joy and happiness in any way it is celebrated in your home. For me and the rest of Australia it will end very soon but to those in other parts of the world it may have just began.

I did have a truly wonderful day spending time with family and just enjoying those quality moments that are so special. You sometimes don”t realise how it would be so different without a family member that is always there gone, so I have really appreciated the family that is with me and brought them things I hope they liked, and they did :)

I got some beautiful gifts and I adore them all so much!

Baggy
beautiful bag from my Nanna and Poppie <3

clothes
Some great clothes that I will wear to death!

Harry Potter bag omg
A Harry Potter bag :O :O <33 From Mummy and Daddy

Loooooost
LOST SEASON ONE DVD !!11111 I watched all the bonus features today, it made me love Dom all over again. OMG the funny thing about the theme song *snort*

syuutiehdsa
I have been wanting a white suit for years now and I finally got it!! I love mum :D

I LOVE NICOLE
My Beautiful amazing Timmy friend gave me these wonderful darling things OMG SLYTHERIN YES!!! But also those Black bracelets <3 And A Gryffindor Wrist Cuff I am a traitor :O :D mwuaha. Can you see Eminems eyes, the poster is looking at you :O :D My cat maddy also got in that shot haha. I love Nicole she is a true friend. You rock TIMMY TIMMY.

treee
And this is our tree it has Mr Hankey on it… :P Hey, he is a CHRISTMAS poo ;)

AND after I gotted all my presents and thought, I am happy and don”t think I will get anything else! I found an email that said Teddy The amazing person she is had given me a paid live journal account for 2 months! Plus the addon Icons feature!! Omg That is wow!!!!! It”s weird then you don”t exspect something, today is a good day :) Meh live journal is click If you want to know :) it”s a bit pooeh at the moment but I will sort it”s shit out soon!

Thank you so much to everyone for the lovely comments and all the emails and signs people have made for me I appreciate them so much! I will return all comments tommorow as I want to go and spend some more time with mum and watch a movie :) I feel like I have forgotten something, nevermind :D once again Merry Christmas!!

Kya

  36Comments

  1. Jodie   •  

    My Christmas has just begun. I love visiting family and the like. I’m glad your Christmas was good, and it looks like you got some pretty sweet stuff. Merry Christmas!

  2. Jodie   •  

    P.S. I’m super jealous of that sweet HP bag. lol.

  3. Nayana   •  

    Merry Christmas to you Kya! I am glad everything went well for you. That’s great that you are having a great time. Mhm here Christmas is over in less than 10 hours so It’s alright now for I guess. But yah merry Christmas once gain!

  4. Lauree   •  

    Harry Potter bag :O I wish my parents were that cool. Merry Xmas :)

  5. Shelby   •  

    Merry Christmas to you too. Wow it looks like you recieved alot of what you wanted. Unfortunately I didnt but thats okay. Aw I love your new clothes!! Ah Im jelous lol. If you ever want to lend me something…

    Nice tree :) Have fun with your family and once again Merry Xmas

  6. Heather   •  

    Merry Christmas!!!!!!!!!! Thanks for the card, it’s tres cute ^_^ the tiniest card I’ve ever seen. I got it on christmas eve! My christmas was grand, thanks :) I see yours was good, too… the tree is sweet lol

  7. Sleeper   •  

    Yay you remember Keanu&River being friends. Yesh they were very good friends!.. except that Keanu wasn´t in the “drug circle” not that I know of anyways. And he is still alive. Ahem, had a nice christmas? Your tree is beautiful!! Mr.Hankey ;P

  8. Adi   •  

    awwww lucky girl!
    merry xmas! *heart*

  9. Minna   •  

    booooo!

    wow, great gifts you got there, I’m happy they made you (happy) haha :P

    true about the family memebers, it feels so weird when they are gone. we used to be like 10 ppl and 2 dogs, and all of the sudden they are all gone :( life goes on…

  10. Ellie   •  

    I got the box set as well asnd all the way through the bonus features (before they were lost) I was just like “Doommmmmmmmm :P” Haha. ♥

  11. Kate   •  

    Heya Kya. Long time no see! :)
    Have a fantastic time with your family!
    Lucky you, Your chrissy presents rock!!

  12. Alice   •  

    MERRY CHRISTMAS and have a great new year hunni.

    wow your xmas pressies rock :D :D:D

    I especially love the slytherinness!!! *drools*

    it’s weird how Christmas is such a bundle of mixed feelings. I’m always thankful for the family i have around me, but i always miss my grandparents so much. Its just such a special day of remembering poeple you’ve lost and loving the poeple you have. I’m glad you had all your love ones with you to make your day amazingly special!

    I need to update my bank account so i can buy off hottopic!

    Mr Hanky HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    totaly genius!!

    :O and Lost i’m so surprised ;) hehe losts of Charlie ness , i relly need to catch the last episode of Lost. :D

    anyway enough about me :P Erin is totally coming through here, Give me you clothes :S sorry Erin again, shes loving those xmas pressies :D Sprouty is scolding her and Neville is hiding hehehehe

    Love you sweetie xxxxx

  13. Yimin   •  

    Hello lovings!
    Im glad you had a wonderful Christmas. Quality family time at christmas is great :) .
    :O s i adore all your gifties! Lucky duck you hehe. *steals them all* mwuahahaha *angel* ;D. Yay for Teddy giving you a paid LJ! You can go wild with that now ;) .
    Mr hankey the christmas poo! :P
    And in reply to your comment. Wows my elysian-euphoria.net days :D :P.. Im surprised I can still spell that xP. Thinking back I remember one of the first few times I spoke to you via MSN, I had only just got my first site up on angelfire :P and I remember showing you. So technically I have known you before my webdesigning life even began.. and that is indeed a long time :D
    I love you.

  14. Nicole   •  

    They just mentioned Australia on the radio. o: I don’t know, Christmas in our house is just sort of like any other day, has been like that for years. There’s many reasons for that.. Anyway, I do know how previous time with the ones you love is. I appreciate every day I have with the my loved ones, and really appreciate what I have, how lucky I am. Your gifts are very beautiful. :) The clothes, the bags, very nice indeed! That was sweet of your mom to get you the white suit, you will belooking snazzy. :D LOST :D haha Oh, and I saw you were up for adoption, in the physical sense too! :O But the one who is giving it up isn’t getting it you know? I am up for adoption too. p: o: o: Sorry, that was rando. RANDOME. RANDPO

  15. Nicole   •  

    Oh fock nuts, I have the Alice curse now… Lets try this again, shall we?

    They just mentioned Australia on the radio. o: I don’t know, Christmas in our house is just sort of like any other day, has been like that for years. There’s many reasons for that.. Anyway, I do know how previous time with the ones you love is. I appreciate every day I have with the my loved ones, and really appreciate what I have, how lucky I am. Your gifts are very beautiful. :) The clothes, the bags, very nice indeed! That was sweet of your mom to get you the white suit, you will belooking snazzy. :D LOST :D haha Oh, and I saw you were up for adoption, in the physical sense too! :O But the one who is giving it up isn’t getting it you know? I am up for adoption too. p: o: o: Sorry, that was rando. RANDOME. RANDPO

  16. Nicole   •  

    Ah, sheet. Sorry. You’re getting spammed now.

    They just mentioned Australia on the radio. o: I don’t know, Christmas in our house is just sort of like any other day, has been like that for years. There’s many reasons for that.. Anyway, I do know how previous time with the ones you love is. I appreciate every day I have with the my loved ones, and really appreciate what I have, how lucky I am. Your gifts are very beautiful. :) The clothes, the bags, very nice indeed! That was sweet of your mom to get you the white suit, you will belooking snazzy. :D LOST :D haha Oh, and I saw you were up for adoption, in the physical sense too! :O But the one who is giving it up isn’t getting it you know? I am up for adoption too. p: o: o: Sorry, that was rando. RANDOME. RANDPO
    Bloody hell! Random! Ahaha I just realized how weird that must sound.. Why do you make my people poo? If you did that to the hansome vone he vould not be very happy wiff you! And bevore you are asking, this is not being me! I’m glad you liked the gits! :D GIFTS* That is good to hear, weeee. :D Hi Maddy! :P HAHAH IU was wondering what that was. I didn’t remember sending you that.. Hehe ;) By the way, my dad found another old patch, so I’ll be sending it to you for your dad in the next letter. :) HAHAHA, sorry. I was watching South Park on Christmas and my dad saw Mr. Hankey for the first time, and he was like, The Christmas po? And then I see him on your tree. :D :D :D Funny stuff. That was so nice of Teddy, what a nice surprise! ;D

  17. Nicole   •  

    I’m okay!

  18. Alice   •  

    :p The Alice curse eh? hahahahahahah

  19. Alice   •  

    Yes the Alcie curse Alcie, I mean Alice.

  20. Nicole   •  

    Alice, mind not talking to yourself..? People are going to start suspecting something. Okay, thanks. ;F I mean ;D

  21. Nicole   •  

    OMG now i’m doing it! Curse of the Sprout!

  22. Shannon   •  

    :O ! *uber-envious of your spiffy presents* I want! And nice to see Mr. Hankey in the spirit too!

  23. Katie   •  

    thank you for that awesome xmas present. you’re so sweet. man. that harry potter bag is hott. i’d walk behind you just to stare at harry. haha. mmmm. harry. awesome clothes and such ^.^

  24. Tania   •  

    Yay for the holidays!

    My Christmas break has just started, glad you enjoyed yours!

  25. Shannie   •  

    Looks like you’re having a good hair day. LOL. Merry xmas and nice site you have here!

    Just passing by! (:

  26. Amy   •  

    Ooo you got a lot of nice stuff for Christmas! LOL @ the harry potter bag! That’s awesome! haha. Loves harry potter

  27. Sheeda   •  

    Wow! You have GREAT gifts, hun! And I mean, REALLY GREAT gifts. :) *steals Lost Season 1 DVD* Bwahahahaha. ;)

  28. Kayla Rae   •  

    You got some great gifts, I really like the HP stuff! Im a slytherin fan, GO GREEN! Woo! lol.

    I like the purse too, I bought myself one. All my gifts I bought myself.

  29. Doreen   •  

    Merry Christmas to you too Kya! Wow, tons of presents for you, lol. Looks like you’re having a great holiday. take care .xo.

  30. Silver   •  

    Beautiful gifts babe. You’re too cute. Lol.

  31. Lily   •  

    Wowww you got so many gifts. I’m glad your Christmas was nice. AND AHHHH, YOU HAVE LOST SEASON ONE ON DVD. Oh how I envy you. ;_; Congrats on getting a paid LJ account too; that’s awesome.

  32. Yimin   •  

    I have come to say HELLOOOOOO o.;DO oooerr

  33. vanessa   •  

    i love lost!! i hope you enjoy your first season!!!

  34. Tai   •  

    Wow those presents are amazing. It looks like you had a good xmas.

  35. Hilde   •  

    Merry belated christmas :) I got LOST season 1 on DVD too:D

  36. Rosie   •  

    Aww I’m glad you had a great Christmas! You got a lot of cool stuff too! x

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:3 
>:( 
|) 
:] 
.__. 
:s 
B) 
:\ 
x_x 
>:) 
:D 
:) 
-_- 
:B 
:/ 
<3 
:{ 
-.- 
:G 
:( 
:O 
^_^ 
:x 
:p 
o_O 
>.< 
;) 
0_0 
>0D